2010. augusztus 30., hétfő

Kilengéseim.

Kunszentmártonban jártam augusztus 20-án, ahol ilyenkor kézműves délutánt tartanak a helyi rajziskola tanárai, kézművesei, tanulói. A kedves látogatók megismerkedhettek az agyagszobor készítéssel, pólónyomással, korongozással, csuhéfonással, nemezeléssel. mézeskalács díszítéssel. Tavaly körtemuzsikát készítettünk, idén nemez labdát gyúrtam. Nagyon régen szerettem volna már a nemezelést feleleveníteni. A fősulin kötelező tantárgy volt, húsvétkor pedig Hendimédi utasításai alapján próbálkoztunk leginkább kevesebb sikerrel, na nem Móni hibájából. Most itt kínálkozott az alkalom, hogy ellessem élőben az apró mozdulatokat. Annyira belelendültem, hogy itthon a gyerekeket is sikerült fellelkesítenem, hogy itthon is készült egy-egy darab.

Nektek melyik tetszik?

3 megjegyzés:

  1. Szia Gabi!

    Jól néznek ki.
    Ezek szerint a tanárok még mindig lelkesek. Mi is csináltuk ezt ált. iskolában a szakkörön (nem most volt). :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a lila csíkos :)
    És a többi munkád is! Örülök, hogy idetévedtem!

    VálaszTörlés
  3. Orbis, a lila csíkosat Lőrinc, a legkisebb kezdte el, majd a jóanyja fejezte be. :-)
    Szívesen látlak máskor is!

    VálaszTörlés