2012. augusztus 6., hétfő

Karcagi beszámoló IV.

Ötödik nap. Pénztárca, japán hajtogatós technika Szente Györgyitől.

Györgyi ismét tanított nekünk egy szuper dolgot. Egy pénztárcát mutatott nekünk. No, elámultam ám rajta. Mert ugyan én már készítettem egy egyszerűbb változatot, amit már éppen le akartam cserélni. Csak nem volt még mire. Itt volt az alkalom. Ez a pénztárca egy japán leírás alapján készült. Abból is rá lehet jönni, hogy rengeteg aprólékos kézzel varrás van rajta. A nehezebbik megoldást választottam, nem bántam meg. Nagyon tetszik, imádom!


Kívülről.

Mivel teljesen meg akartam varrni a pénztárcát, nem volt alkalmam a hajtogatós technikát megtanulni. Ezt utólag is nagyon bánom.



Így néz ki belülről, belakva! 

Estére már Györgyi és Rita elbúcsúztak, hazamentek. Két olyan embert ismerhettem meg, akikben rejlik valami nagy-nagy kincs!

1 megjegyzés: