2012. augusztus 5., vasárnap

Karcagi beszámoló III.

Negyedik nap. Japán táska papírra varrással.

Reiner Rita kapta meg a szót a mi termünkben. Rita régi ismerős, akivel ezeddig Kecskeméten találkoztam élőben. Most végre megismertem. Először is gratuláltam neki a Guinness rekord Országzászló-varráshoz. Hatalmas munka, hatalmas összefogás, hatalmas teljesítmény.

Ritától egy csoda táskát tanulhattunk, közben a papírra varrás technikáját gyakorolhattuk. Régebben próbáltam én ezt a technikát, de nem lett a kedvencem. Ezentúl ez az egyik kedvencem. Tökéletes pontossággal lehet vele varrni egész bonyolult formákat is. A nap végére elkészültem a 7 nagy blokkal és az 5 kicsivel, ami a táska elejére kerül, és a dísze lett. 


Így állok még mindig a táskával. Igyekszem elkészíteni minél előbb.

Ugyan nem volt szándékomban, de a csábításnak nem tudtam ellenállni, és a Cserhegyi-féle kínálatból 10 féle kelme került a varrós ládámba.

1 megjegyzés:

  1. Még mindig szeretem a színeidet, a precizitásod!!! Nagyon örültem a hosssssszú találkozásnak, és már várom a következőt!

    VálaszTörlés