2011. január 12., szerda

Horgolmányom.

Végre magamnak is készítettem valamit.

Annyi kis története van ennek a két horgolt darabnak, hogy a fonal maga egy csoda. A Barka fonaltól rendeltem még tavaly ezeket a Négy évszak fonalak közül, melyek gyapjú, bambusz és pamut keveréke. Már tapintásra is gyönyörűség. Horgolni, kötni könnyű, kellemes. Viselni is nagy élmény. Nem szúr, annak ellenére, hogy gyapjút is tartalmaz. A minta saját találmány, horgolás közben született meg a végeredmény. A muffin díszítés utólag került rá, túl unalmasnak találtam a sapkát, és hát így mégis csak könnyebb megtalálni a sapka elejét.

A másik sálról sem feledkeztem meg, csak még arra vár, hogy kitaláljam 2 méteres lesz-e vagy egy nyakmelegítő. Az utóbbira fog hajlani a döntésem. Azt hiszem ez a legjobb megoldás mindenki számára.

Ne gondoljátok, hogy átpártoltam a fonalak világába. Napi szinten varrok is ám! Mutatni is fogom őket!

3 megjegyzés: