2010. november 22., hétfő

Fogyasztok...

Félre ne értsetek. Fonalat fogyasztok. Csak olyan hátsó megfontolásból, hogy minnél hamarabb vehessek újabb szépséges gombolyagokat.

Már a család összes tagjának van általam horgolt sálja, csak én maradtam ki a sorból. (Egyedül kedves párom baktusa maradt ki a fotózásból. Meg fogom mutatni azt is.) Mivel már egészen unalmas tud lenni ötödik alkalommal a baktus mintája, gondoltam belevágok valami mutatód, de mégis könnyű mintába. Ez volt az első nekirugaszkodás.

Aztán meggondoltam magam, és inkább ebben a variációban horgoltam.

Lehet, hogy az idei télen még nem fogom hordani. Macerás egy minta, és nem haladós. Vagy csak én nem ülök mellette eleget. A fotózás óta haladtam ám vele jó sokat. De egy igazi hosszú sálhoz még édes kevés.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós! Érdekes, mert én is most kötöttem meg horgoltam a gyerkőcöknek sapkát, sálat :)!!!

    VálaszTörlés
  2. :-) Itt az ideje. Sapeszt csak Flóra kapott, a fiúknak még jó a tavalyi. De tavaszra készítek nekik valami szépet.

    VálaszTörlés