2009. október 28., szerda

Foltvarró szakkör

Vettem egy nagy levegőt és sok-sok bátorítás után beneveztem egy foltvarró szakkör… vezetésébe. Kicsiny falunkban szeretném a foltvarrás tudományát megismertetni az érdeklődőkkel. Szeptemberben hirdettem meg a helyi lapban. Nem is gondoltam volna, de több mint 10 varrni vágyó jelentkezett. Egy borongós esős délutánon gyűltünk össze a Tájházban. Ugyan nem jött el a több mint 10 ember, de így is nagyon jót mulattunk és varrogattunk. Első nekifutásra egy muffin formájú tűpárnát készítettünk. A kedves foltoskodni vágyók engedelmével, megmutatom az elkészült műveket.



Azóta túl vagyunk a második találkozáson. És el kell, hogy mondjam, ill. le kell, hogy írjam, hogy nagyon-nagyon jól éreztem magam. Mondanom sem kell, hogy túlóráztunk. Kedves varrótársaim csodálatos tökformájú edényalátéteket készítettek. Nekem mind tetszik!



Ezúton is szeretném megköszönni nekik, hogy ilyen sokan eljöttek, és velem együtt elkészítették ezt a tököt, illetve almát, vagy körtét?!



Üdv: Gabi

3 megjegyzés:

  1. A napokban láttam egy riportot a TV-ben Alsómocsoládról. Nem is hinnénk, hogy mennyi minden működik ebben a legtöbbször pejoratívan emlegetett, kicsiny faluban. Többek között foltvarrókör is. Úgyhogy nosza, vágjatok bele ti is!:D

    VálaszTörlés
  2. De jó még egy kis bátorítás! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Minálunk is éppen ma volt az ezévi első. Mármint a tanévben az első:-) Olyan jó volt együtt.

    VálaszTörlés