2009. október 15., csütörtök

Betűfa.


Flóra iskolás lett. Buzgómócsing szülőkhöz híven elvállaltam egy önkéntes bemutató napot. Itt bármelyik szülő megmutathatja a szakmáját, kedvenc időtöltését a gyerekeknek. Velük együtt készít valami ehhez kapcsolódót.

Hát én ezt találtam ki.

Biztos minden Praktika-rajongónak ismerős lehet, ugyanis a szeptemberi számából lestem az alapötletet. Rám jellemző módon más méretben, más stílusban készítettem el a betűfa alapot. Kb. 90x170 cm a kis drága. Erre fogunk filcből kivágott madarat, virágot, levelet és egyéb formákat aggatni, amit előre elkészítettem. De mielőtt feltesszük őket, még betűket és számokat fogunk ráfércelni. Jó kis mulatság lesz. Majd ahogy tanulják a számokat, betűket írni, színesedik a falikép. A betűk, számok a fa alatt lévő kis kosárban várják a sorsukat. Valami ilyen lesz.

Még annyi van hátra, hogy kb. 35 pár francia kapcsot felvarrogassak. Végül is hideg estéken a kandalló melegénél ülve más dolgom sem akad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése