2015. május 24., vasárnap

A szerzői jogról.

Nem akarok ódákat zengeni erről, de ma este beleakadtam az általam készített dolgok fotójára egy olyan oldalon, amiről eddig nem is hallottam.

Egyrészről örülök, hogy a képen szereplő alkotások annyira megtetszettek, hogy egy program borítóképhez méltónak találtattak.
Másrészről viszont, ha valaki veszi a fáradtságot, és tart egy kézműves foglalkozást, akkor arra is vegye a fáradtságot, hogy saját munkájáról tegyen fel fotót, és ne az internetről bányásszon idegen alkotók munkái között.
Harmadrészt, ha megkérdeztek volna levélben, nagy valószínűséggel megengedtem volna, hogy felhasználják a fotómat.
És hogy hol találtam, itt: https://www.facebook.com/events/1467781413470454/
Remélem sokan ellátogattak a rendezvényre, és valóban tartalmas foglalkozáson vehettek részt az odalátogató gyermekek és felnőttek.
Ezentúl viszont, nagyon kérem az interneten barangolókat, ha az én fotóim megtetszenek eresszenek meg egy elektronikus levelet, amennyiben a fényképet fel szeretnék használni bármilyen célra! Köszönöm!
Üdv Mindenkinek!
Remélem kicsit többször tudok blog bejegyzést írni, és nem ilyesmi témában!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése