2013. október 12., szombat

Előkerültem...

Nem így terveztem én...a nyár rövid volt, a szeptember elrepült. Nem voltam ám tétlen! Rengeteg mindenféle történt velünk, velem. Megmutatom szépen sorjában.
 2013. június 14-én volt az utolsó bejegyzésem. Egy napra rá az én párom születésnapját ünnepeltük, mely alkalomból ezt kapta tőlem.

Mi mást, ha nem egy Totoro-t! :-)

Egy kedves ismerősöm lányának készítettem meglepi övtáskát.


Majd gyorsan elballagtattunk egy óvodást és egy iskolást. A kedvenc óvónénik, dajka néni és tanítónéni ilyeneket kapott.



Ezek után a tanévnyitóra ilyet kapott az igazgatónéni az iskola alapítványától, amit nyaralás előtti nagy hajrá kellős közepén készítettem el.

Fájó szívvel kellett megválnom ettől a táskától, mert -mi tagadás- nagyon megtetszett.

Majd Olaszországban lógattuk egy hétig a lábunkat a tengerbe. Majdnem 20 évvel ezelőtt jártam a gimis osztálytársaimmal ezen a helyen.

Itt éppen egy szél vihar veszi kezdetét.

Aztán volt egy kis táborozás, egy kis láblógatás, egy kis varrogatás, egy kis táncikálás gatya rohasztó, nem nem alsószoknya rohasztó melegben.

Csak egy alsó szoknyánk volt, és még az illendőség kedvéért harisnyát is vettünk fel a 40 fokos kánikulai Anna napi búcsúban.

Mára eldugulok, mert még megunjátok a sok képet! Remélem furdalja a kíváncsiság, mit készítettem a nyár második felében! :-)






1 megjegyzés:

  1. Igen... furdalja! nagyon szépeket varrtál, nálam a táska a nyerő! A gyerekek pedig csoda szépek!

    VálaszTörlés