2011. december 29., csütörtök

Majdnem egyéves pulcsi.

Egy újabb karácsonyi ajándékot mutatok, a nagy bevállalós projektet. Eredetileg névnapi ajándéknak szántam, majd szülinapinak, de nem haladtam vele úgy, ahogy akartam, így karácsonyi ajándékként végezte. 


 Míg az ujja készült, néhányszor elmormoltam magamban, hogy többet nem készítek hosszú ujjú kötött-horgolt akármit a Papának. Mert a megadott mérethez még 10-10 cm-rel többet kellett kötnöm hozzá, hogy ne úgy nézzen ki, mint aki már régen kinőtte a pulcsiját.


Beneveztem vele a Barka fonal karácsonyi ajándékos pályázatán, ha arra tévednétek, szavazzatok majd rám!

A pulcsit  20 gombócnyi Barka fonal Vitorlásából Medvemama árnyalatú fonalból kötöttem. Élveztem végig a munkát. A fonal maga kissé érdes, de mégis kellemes hozzáérni. Szépen kihozza a mintát. Úgy látszik egyszínű, valójában egy sötétebb barna szál van a többi közé keverve, így egy igazán érdekes árnyalatot ad a fonalnak. A végén kipróbálhattam egy 120 cm hosszú Addi körkötőtűt, amivel még kellemesebb és haladósabb volt a kötés. A mintát a knitty.com-tól szereztem, Mr. Darcy fantázianevű minta alapján készült.

Papi, használd egészséggel jó sokáig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése