2010. június 15., kedd

Tanévvége-Vakáció.

Itt a tanév vége. Az óvónénik, tanítőnénik mindig jól járnak velünk. Minden évvégén kapnak valamilyen kis apró ajándékot tőlem. Egy fajta köszönetképpen az egész évi munkájukért. Nem nagy ajándék, de annál több szeretettel készült.

Íme:


Ezzel együtt megkezdödött a nyári vakáció. Előre sejtem, hogy nem sok időm fog a saját dolgaimra maradni. Minden hét be van táblázva, sok táborral, a gyerekeknek és nekem is. Nyaralással, szüli és névnapokkal, házassági évfordulóval, lovasnapokkal. Azért igyekszem eleget tenni mindenfajta kérésnek.

Az én édes, kedves, drága, életem párjának pedig ma van a 40. szülinapja! Boldog szülinapot Papa! Meglepivel várunk haza!

7 megjegyzés:

  1. De kedvesek ezek az ajandekok !
    Parodnak pedig nagyon boldog szulinapot !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes a sünis kulcstartó, szuper ötlet! Lekoppinthatom? Az én kisfiam is süni csoportos :) Várom válaszod...

    VálaszTörlés
  3. Ajándékba nyugodtan készítheted. Szeretném később ezeket más verzióban is elkészíteni.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, ajándék lenne az óvónéniknek :)

    VálaszTörlés
  5. Gondoltam! :-) Szívesen megnézném majd az elkészült süniket!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek! A sünis kulcstartó tetszik a legjobban! Írtó aranyosak! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi! Szoktam járni nálad! Nagyon tetszenek a házikóid, gombáid, léghajóid!

    VálaszTörlés