2010. május 13., csütörtök

Algyői Falunapok.

A múlt szombaton került megrendezésre az Algyői Falunapok. Kedves szervező ismerőseim már évek óta szerettek volna kézműves portékákat is látni a sok zsibárus mellett. Ketten jelentkeztünk. Mellettünk helyet kapott az Algyői Művészkör tagjai közül két hölgy néhány festménye is.

Sajnos, most is inkább a műanyag „játék” pisztolyok és puskák, vattacukor volt a nyerő.

Így vártuk a nézelődőket, vásárlókat. A családom is meglátogatott.

Egy nagy meglepetés is ért. Néhány nappal ezelőtt kaptam egy meghívót a Szegedi Színfoltvarrók vezetőjétől, Harkai Istvánné Marikától. A Falunapokra is ellátogatott és megkeresett. Nagyon kedves, lelkes foltvarró. Itt szeretném felhívni a figyelmeteket a Szegedi Színfoltvarrók kiállítására, mely május 15-én 11 órakor nyílik meg. Helye: Csongrád Megyei TIT Klub terme. Szeged, Kárász u. 11. Sok szeretettel várnak mindenkit.

Végül késő délután mentem haza. Jól elfáradtam. Sok-sok emberrel találkoztam, beszélgettem. Jó volt, de egyben fárasztó is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése